Schoonmaak campagne

Schoonmaak campagneDe release van ‘Mission: Impossible – Fallout’, een film van Paramount Pictures Corporation, komt dichterbij. Ter ere van deze première voert Kärcher een grote internationale campagne waaraan wereldwijd alle landen waar Kärcher gevestigd is aan deel nemen. Als absolute climax is er dan de exclusieve Kärcher Mission: Impossible dag op 4 augustus. Met de campagne ‘Make impossible cleaning possible‘ speelt Kärcher in op de reinigingsmissies die vaak beginnen met de vraag hoe krijg ik dit nu weer schoon? De campagne loopt in juni, juli en een deel van augustus en zal zowel de Home & Garden als de Professional divisie ondersteunen. Op 4 augustus 2018, net na de bioscooprelease van de film, organiseert Kärcher Nederland een exclusieve Kärcher Mission: Impossible dag. Wie deze dag vol spectaculaire stunts wil meemaken en zich voor een dag hoofdrolspeler in de film wil wanen, krijgt de kans om kaarten te winnen.
Gepubliceerd op

Abonneren

Geen enkele uitgave meer missen?
Abonneren

Delen


 Accoya