
De Tour de France gaat om teamwork op iedere denkbare wijze; om het talent en vakbekwaamheid om slim te rijden en constant in te spelen op de steeds wisselende omstandigheden en veranderende situaties.

Bostik voelt zich sterk verbonden met dit unieke event dat geavanceerde technologie, innovaties, team spirit en uitzonderlijke presentatie samenbrengt. Nadat we eerst in 2015 en 2016 twee jaar Official Sponsor van de Tour de France zijn geweest heeft Bostik in 2017 besloten de samenwerking met de Tour de France verder te intensiveren en Official Partner te worden. In 2018 is Bostik opnieuw trots om Official Partner van de 105e Tour de France te zijn.
Onderdeel van onze nauwe samenwerking is dat alle rugnummers worden bevestigd met een door Bostik ontwikkelde zeer geavanceerde lijmtechnologie die voldoet aan de strenge en zware eisen van de Tour. Meer dan 14.000 wedstrijd-nummers zullen worden verdeeld over 176 renners in 2018.

Play & Win Smart Gifts
Ter gelegenheid van deze vernieuwde sponsoring met de Tour de France heeft Bostik ook dit jaar weer een online wedstrijd georganiseerd waaraan iedereen geheel vrijblijvend kan deelnemen en kans maakt om één deze 3 prijzen te winnen. Er worden 110 prijzen in totaal vergeven. Deelnemen is heel eenvoudig: ga naar de website www.bostik.com/webgame, selecteer het land waarin je woont, vul je gegevens in en maak vervolgens automatisch kans op één van deze mooie prijzen. Deelname is nog mogelijk tot 31 augustus 2018.