#samenstaanwesterk campagne INretail

Met onder meer STER spots lanceert INretail de campagne #samenstaanwesterk om consumenten te attenderen op de winkels die open zijn. Winkelen is anders met het 1,5 meter protocol, maar ook nu houden ondernemers de focus op tevreden klanten. 
#samenstaanwesterk campagne INretailOnderzoek maakt duidelijk dat de adviezen uit het veiligheidsprotocol van INretail worden gevolgd. De winkelondernemers constateren dat 88% van de consumenten zich in de winkel aan de richtlijnen houdt en 10% noteerde ‘neutraal’. Consumenten kopen meer lokaal en gerichter. De winkels zijn er klaar voor. Er wordt ingezet op een hoge klanttevredenheid en retailers zijn actief met sociale media, kopen op afspraak en thuisbezorgservice. Deze elementen komen ook terug in de spots die de komende periode te zien en te beluisteren zijn in de reclameblokken van de publieke zenders op radio en televisie. INretail plaatste ze op https://www.inretail.nl/samenstaanwesterk/ evenals de praktijkaanpak van collega ondernemers ter inspiratie voor anderen. De brancheorganisatie wil retailers stimuleren digitale kansen volop in te zetten.