Brachot heeft een nieuwe huisstijl ontwikkeld. Het nieuwe logo toont de eenheid en verbondenheid van alle Brachot Family Members. De nieuwe look weerspiegelt ook de dagelijkse inzet voor kwaliteit en duurzaamheid.
Het is de vlag waaronder de bedrijfsonderdelen meerwaarde aanbieden in natuursteen en samengestelde materialen. 11 Family Members, 20 groeves, 8 productiesites, 16 distributie-units en meer dan een eeuw ervaring en kennis verspreid over drie continenten. Dat is Brachot anno 2020. Het is het resultaat van een voortdurend groeitraject. Een verhaal dat voortaan naar buiten wordt gebracht als één grote familie met een frisse, nieuwe look. Rond de tafel: een enorme expertise van groeve tot klant en een uitgebreid assortiment in natuursteen en samengestelde materialen (blended materials). De blik is meer dan ooit op een duurzame toekomst gericht met een krachtige baseline: Crafting Value for Future Generations.
Bekijk hier de video
Bekijk hier de video
- Bekijk ook
- brachot.com