Plantion heeft in Berlijn een TASPO Award gewonnen in de categorie ‘Geschäftsidee des Jahres‘. De award werd toegekend voor het Middellange termijnplan (MLTP) 2017-2020.
Volgens de jury pakt Plantion op een eigentijdse manier de ‘koe bij de horens’ om een leidende positie als bloemistenklok te verwerven binnen West-Europa. De jury van TASPO was positief verrast door de proactieve manier waarop Plantion invulling geeft aan haar strategie. In haar MLTP, ontwikkeld in samenwerking met Rijnconsult, heeft Plantion een aantal concrete projecten geformuleerd. Bijvoorbeeld ‘Inspiratie op de marktplaats’, ‘Ondersteuning bloemisten bij online-verkoop’, ‘Digitaal het klokaanbod bekijken’, ‘Online kopen gemakkelijker maken’ en ‘Nieuwe producten (noviteiten) voor de klok’. Deze projecten worden met eigen medewerkers uitgevoerd. Ook in 2018 werd Plantion voor een TASPO Award genomineerd, toen in de categorie ‘Beste opleidingsprogramma voor medewerkers’. De TASPO Awards gelden als de ‘Oscars van de groene branche’ en worden sinds 2006 uitgereikt door het Duitse vakblad TASPO.
Foto: Plantion-directieleden Peter Bakker (links) en Guus van Logtestijn met de bloemen en de toegekende TASPO Award
Foto: Plantion-directieleden Peter Bakker (links) en Guus van Logtestijn met de bloemen en de toegekende TASPO Award
- Bekijk ook
- plantion.nl