Sprinklr.co partner Lodewijks Groene Geluk

Sprinklr.co partner Lodewijks Groene Geluk

Voor het tv-seizoen 2023 is Sprinklr.co partner van het programma Lodewijks Groene Geluk. Liedewij, directeur van Sprinklr.co: “Door samen te werken met Lodewijks Groene Geluk willen we een nieuwe doelgroep bereiken. De Nederlandse biodiversiteit vergroten is de missie van Sprinklr.co. Via het programma willen we de boodschap overbrengen dat biologisch veel gezonder is voor alles wat leeft”.

Sprinklr.co partner Lodewijks Groene Geluk

De 'donkergroene' doelgroep, de mensen die ook biologisch eten, die lid zijn van Greenpeace etcetera, die weten inmiddels wel dat er biologische planten bestaan. Door te kiezen voor een samenwerking met RTL wil Sprinklr.co een bredere doelgroep aanspreken. Liedewij: “Uit onze kwalitatieve enquête bleek dat veel Nederlanders geen weet van het belang van biologisch tuinieren hebben, maar hier wel graag over willen leren”.  

Sprinklr.co partner Lodewijks Groene Geluk

Sprinklr.co 13 zondagen op TV

Lodewijk Hoekstra zet zich met zijn organisatie NL Greenlabel al jaren in voor een duurzamer Nederland. Hij promoot natuurinclusief bouwen, probeert overheid en grote partijen te bewegen naar een duurzame koers en onderschrijft het belang van biologische teelt.

Lodewijks Groene Geluk wordt 13 weken lang elke zondag om 17:30 uur uitgezonden op RTL4. De aflevering wordt herhaald op zaterdag om 16:00 uur en op zondag om 11:30 uur. Alles is ook terug te kijken op Videoland.

sprinklr.co