Door gebruik te maken van innovatieve digitale technologie die wordt aangeboden via My Riwal kunnen klanten de veiligheid op de locatie verbeteren, de productiviteit verhogen en inzicht krijgen in uitstoot en gebruik, waardoor bespaard kan worden op kosten.
In het My Riwal digitale klantenportaal kunnen klanten hun volledige huurgeschiedenis online bekijken. Klanten kunnen extra machines huren of afmelden. Hierdoor wordt de communicatie effectiever, omdat een gebruiker al deze handelingen 24/7 kan voltooien vanaf elke locatie. In My Riwal kan de gebruiker de precieze locatie zien van iedere machine, in realtime. Inclusief data over hoe vaak de machines worden gebruikt. Bovendien biedt My Riwal data van de totale uitstootbesparingen die mogelijk zijn wanneer elektrische en hybride materieel ingezet wordt in plaats van diesel aangedreven machines. Als Riwal bijvoorbeeld zes klanten heeft die op de dezelfde bouwlocatie werken, kan er een project worden aangemaakt in het portaal zodat elke (onder)aannemer de machines van de ander kan zien.
- Bekijk ook
- www.riwal.com